onsdag 25 oktober 2017

Välkommen tillbaka till Speltipsbloggen

Råkade av en slump hamna in på en gammal blogg jag helt hade glömt bort. Senaste inlägget var från 2009 och det var kul att läsa om smarta spel som jag skrev om för 8 år sen. Mycket vatten har flytit under broarna sen dess men spelintresset kvarstår.

Vad har hänt sen sist

För 8 år sedan var jag en spelevink som inte riktigt visste vad jag ville. Nu 8 år senare är jag fortfarande en spelevink men mer plan på vart jag vill komma. Ett barn till och en ny hund har hänt på familjefronten. Dessutom har jag skapat eget företag med fokus på reklam och marknadsföring.

Ska försöka hinna med lite mer längre fram och berätta mer vad som är på gång. Sen kommer kanske fler speltips på de sporter som jag är intresserad av. Jag håller för närvarande koll på allt som rör Liverpool FC. klubben i mitt hjärta sedan tidigt 80-tal. Dessutom är jag IFK Göteborg supporter och hejar på Frölunda Indians i SHL.

Så mer kommer förhoppningsvis i ett senare inlägg då jag kommer snacka om Playoff mot Italien som spelas nu i November 10 och 13 närmare bestämt. Så på återseende.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida